مرا از یاد بردی تو

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 مرا از یاد بردی تو 


تو را از دست دادم من

و تو هرگز نفهمیدی چه حس التماسی را در نگاهم بارور کردی

و تو هرگز نفهمیدی چه قلب ساده ای پشت غرور چشمهای من نفس می زد

دلت هم پی نخواهد برد

دل بیچاره ام هر شب به یاد، یاد شیرینت کنار اشک می خوابد

مرا ازیاد بردی تو بدون اینکه دریابی،غرورم سایبانی از نجابت داشت

و تو هرگز ندانستی دلم،گنجینه زخم است

من از چنگال این زخم مقدس سخت می ترسم

و تو هرگز نفهمیدی،چه ذوقی داشت هربار سلامت راشنیدن

تو را از دست دادم من

و توهرگز نفهمیدی کسی تا آخر عمرش برایت شعر خواهد گفت

برایت شعر خواهد خواند

کسی تا آخر عمرش برایت ((وان یکاد عشق)) خواهد خواند
 
 
 
 


[ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ] [ 20:43 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه