ابر آبستن یک باران است

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 


 


ابر آبستن يك باران است
آسمان بغض غريبي به گلو دارد و امشب ديگر
از ستاره خبري نيست كه چشمك بزند.
گرچه باران پاك است
گرچه باران زيباست 
اما دل من از باران مي گريد
در گلويم بغضي ست 
كه فرو دادن آن ممكن نيست 
و مرا مي كشد اين بغض به درگاه جنون. 
كاش با هق هق گريه‘ گره بغضم را 
مي توانستم بگشايم و آرام شوم.
اما من به اين ابر سياه 
هديه دادم همه اشكم را 
كه ببارد چون سيل.
كاسه چشم من اينك خشك است
و دلم بي صدا مي گريد.
رعد فرياد من است
گرچه لب بسته و خاموشم من
اما 
ابر و باران همه در كار دل تنگ منند
كه بگويند حديث من سرگردان را.

 


[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:33 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه