رفتی....

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 


 باز امشب چشم به آسما ن دوخته ام ٬

باز امشب گوش به صدای بال کبوتران می سپارم تا شاید ٬صدای بال تو را هم بشنوم 

باز امشب تمام حرف ها و درد دلهام را در قفس سینه ام محبوس کرده ام...

خیلی وقت است که دیگر به خوابم نمی ياي ٬

خیلی وقت که شبانگاهان گلهای بالش من رنگ اشک به خود می گیرن ٬

رفتی ...

خیلی زود ...

بدون هیچ خبری ...

تنها یادگار من از تو ٬ نقش غروبی است که تو را با خودش برد...

باغ زندگی ام خزان شد ٬اشک چشمام خشک شد ٬

سکوتم رنگ بغض گرفت ٬

تو رفتی ٬ 

خیلی زود ...

من با حسرت به پروازت خيره شدم

تو رفتی و دستام سرد شد...

دنياي من تير و تار شد

آخرین خیال نگاهت را در قلبم به یادگار دارم ٬خوشحالم که لبخند می زنی ٬

بیا و ببین که امشب برایت معجر سیاه بر سر کرده ام ٬

بیا و ببین که قلب من برای دیدنت پرپر می زند ٬

بیا و ببین که غم ندیدن تو چه بر سرم آورده ٬

بیا و ببین که دیگر هیچ ستاره ای به من لبخند نمی زنه ٬

بیا که خیلی وقته دلتنگ چشماتم ٬

بیا و ببین که با رفتنت همه چي و باختم 

بيا و ببين كه چجوري خورد شدم


[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:18 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه