مرا باور کن...

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 



ببین من عاشق را ....

ببین که چگونه عاشقانه در پی تو هستم....

ببین که چگونه شب و روز به یاد تو هستم و تنها آرزویم رسیدن به تو است....

لحظه ای به من نظری بینداز ....

ببین که تنهاتر از من هیچ تنهایی نیست 
 
 
این قلب تنها ، لحظه به لحظه به یاد تو می تپد

ببین مرا که از همه عاشقترم ، عاشق تو و آن قلب مهربانت ....

دلم میخواهد تا ابد برای من باشی و تنها عشق جاودانه ام باشی ....

مرا باور کن ..

باور داشته باش که خیلی دوستت دارم 

بیا با من باش تا غروب زندگی ام به پایان برسد و سپیده عشق در قلبم طلوع کند!
 
 
 
 


[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 23:21 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه