دارم میرم

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 

دارم میرم نگو نرو , هوا هوای رفتنه ...

                                                       هر چی بوده تموم شده , چاره ی ما گذشتنه ...

دارم میرم تا سرنوشت , مارو به بازی نگیره ...

                                                       خوب میدونم این عاشقی , از یاد هر دومون میره !

دارم میرم نگو نرو , دارم میرم نگو بمون ...

                                                         وقت خداحافظیه , قصه ی عاشقی نخون ...

تورو خدا گریه نکن , غصه ی رفتنو نخور ...

                                                          بهتره که تموم کنیم , تو هم دلو ازم ببر  !

یادم میاد روزی رو که , ما دوتا دل داده بودیم ...

                                                          اما حالا میخندمو , میگم چقدر ساده بودیم ...

یادم میاد روزی رو که , پر میکشیدیم واسه هم ...

                                                         اما حالا نشسته جاش , یه عالمه غصه و غم !

شاید دیگه نبینمت , شاید نگاه آخره ...

                                                        چشمای بی گناه تو , آتیش به جونم میزنه ...

سادگی اشتباه ما , گناه ما دل بستنه ...

                                                         جدایی سرنوشت تو , تنهایی تقدیر منه !

 

 

 

 



[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 16:10 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه