تنها دوست داشتنی من.....مطلب ارسالی ازشقایق

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دوست داشتن ؛ زبان . زمان . راه . دليل . نشانه نمي خواهد
دوست داشتن دل مي خواهد
و يک “من” مي خواهد و يک “تو”
.
هي تو.....من!!!!!
بانو
آن پيرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل يک ماهي به آغوش من بيا …

من هنوز دريا دريا تو را دوست دارم …
.
ما
به هم نرسيديم.
امّا..
بهترين غريبه ات مي مانم
که براي تو
هميشه دوست داشتني ها را آرزو مي کند . . .
.
مي خواهي داستاني از علاقه ات  براي من  بنويسي :
يکي بود ، يکي …
بي خيال …
خلاصه اش چه مي شود!!!
.
ناسپاس از عشق پاکت نيستم
من که عمري با خيالت زيستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روي حرفم تا ابد مي ايستم!..
.
از دور دوست داشتي !
بي هيچ عطري
آغوشي
نگاهي
يا حتي بوسه اي
تنها دوست داشتي …
اما حالا که دور شديم …
چه کنيم با اينهمه وابستگي …

مرگم باد اگر لحظه اي کوتاه بيابم و به ياد تو نباشم......



[ چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, ] [ 23:38 ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه