برای خاص ترین مخاطب خاص دنیا...مطلب ارسالی ازشقایق

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

هی تو کمی نزدیکتر بیا ،
اما چیزی نگو
بگذار فقط ،
بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد!!!

.

حرفهای زیادی بلد نیستم …
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت.. که حرفهایم را دزدید …
از عشق چیزی نمی دانم.. اما دوست داشتن را آموختم هر چند کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

.

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی تر از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !!!

.

انگار در دلم باز هم حرفی مانده تا برایت بگویم

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !!!! شاید هم همیشه همین کارو بایدتکرار کرد.....

.

باران می بارد !به حرمت کداممان ؟! نمی دانم !
همین اندازه می دانم که صدای پای خداست !
شاید دلی در این حوالی گفته باشد...من هم هنوز دوستت دارم!!!! 


 

 

 



[ سه شنبه 24 دی 1391برچسب:, ] [ 15:11 ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه