با تو پر از امیدم

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 بیشتر از آنچه که فکر کنی دوستت دارم و بیشتر از آنچه باور داری عاشق توام

بیشتر از هر عشقی بر تو عاشقم و بیشتر از هر دیوانه ای مجنون توام
عزیزم،  من محتاج توام و بدون تو زندگی برام مفهومی جز تاریکی و سیاهی نداره
دوستت دارم
عزیزم تا پایان عمر در انتظارت می ما نم
به جز تو کسی برای من دوست داشتنی نیست
هر جای دنیا که هستی بدون که تو این دنیای بزرگ
کسی هست که عاشق و دیوونته
هر جای دنیا که هستی بدون که من به انتظار تو می ما نم تا تو را ببینم
عزیزم دنیا خیلی بزرگه بدون تو،جایی تو این دنیای بزرگ ندارم
و تنهاتر از من دیگر تنهایی نیست تو همون دنیای منی
به هر زیبایی های این دنیا که نگاه میکنم تو را میبینم
دوستت دارم عزیزم خیلی دوستت دارم
اونقدر دوستت دارم که دیگر هیچ جای ابرازی برای آن نیست
پریشونم از غصه های تو و گریونم از اشکهای تو
با تو پر از امیدم…
 
 


[ جمعه 22 دی 1391برچسب:, ] [ 23:2 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه