دلم هوایت را کرده است..

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 


به هر جا که نگاه میکنم تو را میبینم.
تصویر تو تنها چیزیست که چشمهایم باور میکند.
دستان لرزانم را دراز میکنم تا صورت مهربانت را لمس کنم
اما به یکباره محو میشود و من به یاد میاورم که تو در کنار من نیستی.
چشمهایم را آرام می بندم،
صدایت در گوشم میپیچد،
طنین خنده هایت همه جا را پر میکند،
بی اختیار لبخند میزنم ولی صدایت دور و دورتر میشود و من به یاد میاورم که باز هم تو نیستی.
چه شیرین است تمام لحظه ها را به یاد تو بودن! 
دلم میخواد با تو در کنار ساحل بنشینم
سرم را روی شانه ات بگذارم و امواج آبی را نگاه کنم و به آواز امواج گوش بسپارم.
دلم برای آرامش نیلگون امواج تنگ شده ،
دلم برای چشمهای دریایی تو تنگ شده،
دلم هوایت را کرده است...!
دلم....
 


[ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, ] [ 21:43 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه